Vind het passende antwoord
Veelgestelde vragen
Rotomrent zal uw aanvraag direct in behandeling nemen, binnen 24 uur na ontvangst van de aanvraag zullen we u een passende aanbieding doen toekomen. Bij vragen zal een van onze specialisten contact met u opnemen.
Op het door u gewenste tijdstip. Dit kan afhankelijk zijn van de beschikbaarheid. De specifieke informatie ontvangt u samen met de offerte. We hebben een grote voorraad logistieke middelen (pallets, kratten, opzetranden, rolcontainer etc). Ook niet standaard producten kunnen door ons snel worden aangeleverd.
We hanteren een minimale huurperiode van 1 week (7 dagen). In sommige gevallen kunnen we een kortere huurperiode aanbieden (zeker voor standaard artikelen). U kunt de aanvraag voorzien van een opmerking waarin u de huurperiode aangeeft. Wij zullen u direct terugkoppelen of dit product ook voor een kortere periode beschikbaar is.
Natuurlijk is dat mogelijk. Wij eisen nooit dat de goederen retour moeten komen, totdat u besluit dat de gehuurde producten niet meer nodig zijn. Als u de huurperiode wenst te verlengen, neem dan contact op met een van onze specialisten.
De huur tarieven zijn gebaseerd op een bepaald aantal in combinatie met een bepaalde huurperiode. De gehuurde producten kunnen eerder worden geretourneerd, dit is geen reden tot het reduceren van de totale huur kosten.
Ook dit is mogelijk. De aanbieding kan worden voorzien van transportkosten voor levering of ophalen van de producten. We vragen u het specifieke afleveradres te vermelden op de aanvraag.
In de meeste gevallen moeten exact de geleverde producten worden retour geleverd. Uitzonderingen kunnen zijn producten die 1 op 1 uitwisselbaar zijn, niet beschadigd zijn, en van hetzelfde kwaliteitsniveau (bijvoorbeeld: kunststof H1 pallets, DB Gitterboxen, Euro pallets, düsseldorfer display pallets of houten opzetranden). Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een van onze specialisten.
Sommige zijn voorzien een kenmerk. Mocht u de wens hebben dat de producten worden voorzien van een bepaalde herkenbaarheid is dit in overleg mogelijk.
Kosten bij beschadiging en of verlies zijn voor rekening van de huurder. Bij retour ontvangst van de goederen zal Rotomrent de producten controleren en bij beschadigingen zullen we de contractant informeren en factureren. De verlies bedragen worden gecommuniceerd in de aanbieding en de verhuurovereenkomst.
Samen met de verhuurovereenkomst ontvangt u een exemplaar van de verhuurvoorwaarden, we vragen u deze voor gezien te paraferen. Tevens zijn deze voorwaarden opvraagbaar bij de KvK van Eindhoven.
Had u verder nog vragen?